keskiviikko 29. tammikuuta 2014

ole tässä nyt sitten yltiöpositiivinen.

Mun uutta positiivista asennetta haittaa pari asiaa. Eniten haittaa teinihevosen selkäongelmat. Vaihtiksena on neurologinen sairaus tai sitten vika on lannerangassa, nice! asian selvittäminen on tottakai sekä halpaa että vaivatonta. Paranemisennuste on tietysti myös ihan todella hyvä. Asiaa helpottaa myös se että tänne peränihkeelle on huomattavan helppoa ja halpaa hankkia osaava fyssari tmv. hätiin.

Toinen haittaava asia on kengät. Mä tahdon ja myös tarvitsen uudet kengät. Onnistuin bilettämään mun kivoimmat kengät tärviölle ja nyt tarvitsen uudet. Pari ongelmaa vaan tekee tästä ihan mahottoman savotan taas. Ongelma tässä on että kenkien täytyy peittää jalan päällä oleva kohta mistä useimmiten puuttuu nahka tai jos nahka on paikallaan niin siitä tihkuu verta ja törröttää irtoamaisillaan olevia nahan suikaleita. Kauneimmillaankin tämä em. kohta näyttää kuvottavalta eli se on syytä peittää myös olosuhteisiin missä useammat ovat vahvasti humaltuneita (voi olla että alan revittelemään ja lähden tänäkin vuonna baariin, ei voi tietää). Kengissä täytyy olla korko, tätä kohtaa ei varmaan tarvitse selittää. Kenkien täytyy olla kokoa 34, 35 käy jos niihin saa fiksusti tungettua geelilärpäkkeitä sisään. Kenkien täytyy myös olla sellaiset ettei ne kuori niitä viimeisiäkin nahan rippeitä mun jaloista. Muuten tää homma rokkais ihan täysillä mutta pari verkkokaupoissa vietettyä päivää läväytti mun tajuntaan sellasen ikävän asian että 35 koon kengät on nykyään mahdottomat löytää (34 en oikeasti edes haaveile löytäväni normikaupoista). Toki lastenkenkiä löytyy vaikka kuinka ja paljon, ne ei vaan nyt oikeen natsaa tähän lähtöön. mur. Muutenhan mä käytän liian isoja kenkiä, ne voi täyttää pohjallisilla ja villasukilla eikä se oo niin justiinsa mut noi hippakengät on syytä olla sopivat, ei oo kivat villasukat baarissa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti