tiistai 18. helmikuuta 2014

kenkädraama tiivistyy

Mä tein ihan mielettömän löydöksen ja ihan uuden aluevaltauksen. Mä niin mieleni pahoitin tässä taannoin kun kenkiä etsiessäni törmäsin siihen ikävään faktaan ettei täältä kotosuomesta vaan saa aikuisille suunnattuja kenkiä koossa 34 tai 35. Onneksi kiinasta saa! nyt mun vaan tarvii viikko kaupalla ootella selkä hiessä saapuuko mun tilaukseni ikinä tänne pohjolan perukoille. Mikäli tähtien asennot ja feng shuit on kohillaan ja kamat ei katoa tulliin tai avaruuteen vaan mulle saapuu pari uutta ja törkeen kivaa kenkäparia ja jos homma menee oikeen putkeen niin mä oon taivaassa (ja konkurssissa koska mun vaan on pakko saada ne kaikki miljoonat minikengät mitä siellä on tyrkyllä)ja mun kaikki kenkähuolet on taputeltu. Tää vaan on just niin sitä että miten pidetään hullu jännityksessä.. saanko kengät vai menetinkö vaan rahat.

Nyt vaan on planeetat ollu niin monella rintamalla kohillaan että alkaa jo vähän jännittää että loppuko tää mukavuus kohta. Saatiin keittiöremppa tusattua pienillä kustannuksilla, ilman henkilö- ja materiaalivahinkoja ja lopputuloksesta tuli kaikkia tyydyttävä. Ponieläin pelittää paremmin kun edes mahdollista. Pikkujäbä ehjäytyi rutosta ja nukkuu yönsä. Isompi on petrannut koulunsa kanssa ja saa varsin päteviä koenumeroita ja ja ja. Teinihevonen on ainoa murhe ja huoli. Käysä mikä käysä, epätoivoisena kyörään sen kohta taas toiselle klinikalle jos vaikka vika löytyisi, pahoin pelkään että taas lopputulos on sama kuin polttais ne sataset nuotiolla tossa pihalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti